השקעות אג"ח – דרך חכמה להשקעות נדל"ן בחו"ל

איגרות חוב הן למעשה אפשרות עבור ארגון לגיוס כספים. שהחברה מבקשת ממך השקעה מסוימת של כסף לטובת השקעת אג"ח, היא למעשה מבטיחה להחזיר לך את ההשקעה בתוספת ריבית, לאורך פרק זמן מוגדר מראש.

למי מתאים להשקיע במסלולי אג"ח?

השקעות מסוג זה מתאימות להשקעה ראשונית ללא ניסיון קודם בהשקעות.

השקעות מסוג זה מתאימות לאנשים אשר חוששים מסיכונים ומעדיפים השקעות סולידיות יותר.

הכירו את מסלולי השקעות אג"ח של SMI

אנחנו מציעים לכם שני מסלולי השקעות מרכזיים בהתאם לצרכים שלך, מסלול קרן קצרת טווח ומסלול קרן ארוכת טווח.

מסלול קרן קצרת טווח

  • מסלול אג"ח חצי שנתי, המספק תשלום כל חצי שנה
  • מסלול זה מתאים עבור משקיעים שמחפשים נזילות של הריבית
  • במסלול הקצר נקבעת ריבית שנתית קבועה, והמשקיע יקבל 50 אחוזים מאותה ריבית ללא הקרן
  • ההשקעה במסלול זה היא בסך כל הקרן המושקעת לפרק זמן של 3 שנים, והתגמול הינו הריבית שנקבעה מראש והוא משולם למשקיע אחת ל-6 חודשים

מסלול קרן ארוכת טווח

  • מסלול אג"ח 3 שנים, בריבית קבועה המשולמת כל תקופת זמן של 3 שנים
  • מסלול זה מתאים לאנשים שלא זקוקים לנזילות של הקרן ולא מדובר בהון הראשוני שלהם במידה והם מחפשים נזילות
  • במסלול זה הריבית הינה גבוהה יותר מהקרן הקצרה, ולכן הריבית תשולם לאחר תקופה של 36 חודשים.

איך SMI מאבטחת את הכסף שלכם?

כספי ההשקעה לא מופקדים בSMI אלא בחשבון הבנק הנמצא בנאמנות של עו"ד. כל סכום שיוצא מחשבון הבנק, מיועד אך ורק לטובת פעילות קרן\רכישת נכסים. הכל כמובן בגיבוי של חשבוניות, קבלות, אסמכתאות משפטיות ומסמכים רשמיים.

בנוסף לכך, הנאמן מונחה להעביר את כספי האג"ח כנגד שיעבודים מטעם החברה הנרשמים לטובת המשקיעים.הסיכון בהשקעה מסוג קרן חוב הינו שערך השיעבודים (קרי הנכסים בבעלות החברה) ירד בערכו באיזורי היעד בהם מחזיקה החברה את הנכסים.

מה הסיכונים?

הסיכון העיקרי של המשקיע הינו אי הצלחת הפרויקט, שתוביל לכך שהמשקיע לא ירוויח את הריבית הצפויה. בנוסף לכך, ערך הנדל"ן עלול לרדת בתרחיש הפסימי ביותר בעקבות תנודות השוק.

מול איזה גורם בחברה מתנהל המשקיע?

החברה מלווה את המשקיעים לאורך כל התהליך. המשקיע מתנהל מול מנהל בכיר מטעם החברה עם ניסיון של עשרות שנים בתחום, לאורך כל תהליך ההשקעה ועד סיום הפרויקט. SMI מעניקה שירות לקוחות זמין ונגיש ומתן מענה לכל שאלה בכל עת.

למה להשקיע עם SMI?

כל פעילות החברה מנוהלת בישראל, והיא הדירקטוריון של כל הפרויקטים שלה והראשונה לדעת ולגעת בהשקעות. מה שמאפשר לחברה שליטה מלאה בפרויקטים וכל פעולה מחייבת את אישורה. מדובר ביתרון עצום עבור המשקיעים, שיכולים לבצע השקעה בבית ישראלי שייתן מענה לכל בעיה או שאלה.

חברת SMI מבדילה את עצמה מאחרים בכך שהמשקיע יודע מראש לאיזה סוג השקעה מיועד האג"ח – החברה משקיעה רק בנכסי נדל"ן. זאת בשונה מגופים אחרים שהאג"ח מושקע בסוגי השקעות שונים כמו: בורסה, מטבעות, נדל"ן וכו', והמשקיע לא יודע מראש היכן הכסף שלו יושקע.

SMI דואגת לרווחיות ההשקעה שלך מהרגע הראשון

מדיניות ההשקעה של SMI בקרן האג"ח היא באופן כזה שסיכום התנאים מול היזמים המקומיים במסגרת רכישת הנכסים שמגבים את אותו אג"ח, תמיד תאפשר יכולת החזר למשקיעי האג"ח במונחי תשלומי ריבית.

חשוב לדעת כי, מדיניות הרכישה של החברה הינה תמיד רכישת נכסים מכונס, כלומר כבר במעמד הרכישה החברה בעמדה של רווח על כל נכס.

מעוניין להשקיע באחד ממסלולי האג"ח שלנו? צרו קשר עם המומחים בטלפון או בוואטסאפ כבר היום.

רוצים לשמוע על קרנות
המציעות הזדמנויות
השקעה?
אנא מלאו את הפרטים ונחזור אליכם