ככה הכל התחיל

כך הקים אודי אביטל את חברת
SMI - Smart Money Investments

אודי אביטל, הבעלים של קבוצת "איכות - ביטוח ופיננסים" ו"אביטל גרופ - פמילי אופיס", גייס
צוות מומחים מנוסים בענפי שוק ההון, ביטוח והשקעות נדל”ן ויחד הם ביצעו שורה של עסקאות השקעה אלטרנטיביות בשווקי חו”ל.
הם הלכו יחד מספר שנים ובנו קרנות השקעה בנדל”ן במדינות כמו יוון, ספרד ובריטניה.
העבודה המשותפת נשאה פירות, השקעות מוצלחות ושיתופי פעולה. בזכות התוצאות אודי החליט לייסד את הפעילויות המשותפות ולהקים את קרן ההשקעות האלטרנטיביות SMI – Smart Money Investments.

כל אחד מהמומחים בקרן מביא עימו לשולחן צד מקצועי ייחודי: החל מעולמות הביטוח, תכנון פיננסי, השקעות וניהול סיכונים. הידע והנסיון הנרכש על ידי הצוות במשך עשרות שנים, עוזר לנו בקבלת החלטות שקולות ומדודות לצורך ההשקעה הטובה ביותר.
30 שנות ניסיון
127 עובדים ומשתפי פעולה
מייסד החברה​

מייסד החברה​

מייסד החברה הוא מומחה בעלי ותק של עשרות שנים בעולם ההשקעות בשווקי ההון והנדל”ן.
יו”ר SMI, אודי אביטל, מכהן במקביל לתפקידו גם כיו”ר המתכננים הפיננסים בישראל (EFPA) ומלווה מאות משקיעים להשקעות בשוקי הנדל”ן, ההון והכספים בעשרות השנים האחרונות.

אודי אביטל

מייסד ויו"ר SMI
אודי אביטל הוא אחד המומחים הגדולים בישראל בתחום ניהול עושר והון ובפרט בהשקעות אלטרנטיביות, בעיקר בנדל”ן בחו”ל. הוא סוכן ביטוח משנת 1987 ומומחה לתחומי הביטוח, הפנסיה והפיננסים.

אביטל מכהן כשותף-מייסד ב-SMI ויו”ר של ועדת ההשקעות של הקרן. בנוסף, הקים בשנים האחרונות מספר קרנות השקעה בנדל”ן בבריטניה בתחום המגורים, בהיקפים משמעותיים. אודי שימש כדירקטור בקרנות השקעה אלטרנטיביות בנדל”ן והיה מעורב בתהליכים יסודיים של קבלת החלטות השקעה ובדיקות נאותות מחמירות.
Leadership

תפקידי מפתח נוספים - SMI

גיא קלינבוים

מחלקה משפטית
בחרנו בעו”ד גיא קלינבוים והצוות המוביל בישראל בתחום השקעות נדל”ן חו”ל כדי לבנות עבור המשקיעים שלנו, את המבנים המשפטיים הנכונים והטובים ביותר בכל מדינות היעד. עורך הדין גיא קלינבוים ממשרד גלזר בכר קלינבוים, מלווה חוזית ומשפטית את המשקיעים ומשמש כעורך דין נאמן להשקעות המבוצעות בקרנות של SMI.

אלמוג ושות'

מחלקה פיננסית
אחד ממשרדי רואי החשבון המובילים בישראל בתחום של השקעות ופיננסים שמשמש כמשרד רואי החשבון של קרנות SMI.

הייחודיות של אלמוג היא בשילוב בין מומחיות בתחומי ההשקעות, לצד בדיקות נאותות ושירותי ביקורת לדוחות כספיים.

גל דיקשטיין

מחלקה פיננסית
מנכ”ל החברה ומייסדה, גל דיקשטיין הינו איש רשות המסים לשעבר ומייעץ ללקוחות הגדולים בישראל בתחומי מיסוי בינלאומיים. יועצי גל דיקשטיין מעניקים לקרן SMI ליווי בנושאים של מיסוי בינלאומי, מסי הכנסה ועוד. הליווי הוא פרטני להשקעות שבהן בוחרים המשקיעים בקרנות ואינו ייעוץ מס כולל על נכסים נוספים.
072-3302718 לקבלת ייעוץ טלפוני