הודעה נשלחה בהצלחה

קניית דירה באירופה

אודי אביטל , יו”ר SMI
04/11/22
קניית דירה באירופה

שקלת אופציה של קניית דירה באירופה? אולי אתה תוהה היכן נמצאים המקומות הטובים ביותר. נדל"ן הוא נכס בטוח שתוכלו להשקיע בו כדי להגדיל את העושר שלכם בהדרגה, על מנת להבטיח את הצלחת השקעת הנדל"ן שלך. עליך לבחור מקום המעניק את התמורה הגדולה ביותר להשקעה ולא יחרוג מהתקציב שלך.

בעוד שערכו של שוק הנדל"ן האירופי גדל בעשור האחרון, התעניינות מצד משקיעים זרים, בעיקר קונים ישראלים, גדלה בשנים האחרונות. שוק הנדל"ן באירופה הפך לנגיש יותר עבור משקיעים בינלאומיים ברחבי העולם. וזאת כאשר הסכסוך האוקראיני גרם לדולר להמריא ולפיחות של האירו.

בעוד שמחירי שוק הנדל"ן למגורים ולמסחר נותרו גבוהים במקומות מסוימים, משקיעים זרים ממשיכים לחפש נכסים במקומות עם צמיחה כלכלית חזקה ואינפלציה נמוכה.

קניית דירה באירופה בעיר ולנסיה בספרד

ספרד ידועה באקלים הדרום אירופאי החם שלה. כמו כן, במטבח הטעים, הנופים הציוריים השלווים ואורח החיים הרגוע והנינוח – מה שהופך את ההשקעה בנדל"ן בספרד להחלטה שכנראה לא תצטער עליה. ולנסיה, אחת הערים הגדולות בספרד, ידועה לא רק באירועי הספורט, המוזיקה התרבותית והאומנויות שלה, אלא גם מציעה כמה ממחירי המכירה החוזרת התחרותיים ביותר.

בשל האטרקטיביות של האזור, ערכי הנכס צפויים לעלות בשנים הקרובות. עם זאת, עם ירידת מחירי הבתים באירופה ביחס לדולר הגואה. זרים ורוכשים המעוניינים לרכוש נכס בספרד ומתאימים לתוכנית ויזת הזהב הספרדית עשויים לשקול רכישת נכסים מסחריים או מגורים בשווי של לפחות 500,000 יורו.

הערים המתויירות ביותר בספרד הן מדריד, ברצלונה ומלאגה. עם זאת, ולנסיה מציעה מחירים סבירים יותר עבור שירותים חיוניים. ולנסיה היא גם מיקום מרכזי מצוין ומלא תרבות וסחר חוץ. כמו כן, הנמל שלה ממלא תפקיד חשוב בצמיחתה הכלכלית.

באיזו מדינה באירופה הכי קל לקנות בית?

פורטוגל היא המדינה האירופית שהכי קל לקנות בה נכס. מי שמתעניין באופציה של קניית דירה באירופה יכול לקנות נכס מסחרי במסגרת תוכנית ויזת הזהב של פורטוגל. למעשה, לוויזת הזהב של פורטוגל יש אופציית נדל"ן בסך 280,000 אירו. אופציה המעניקה למשקיעים מוסמכים תושבות זמנית של עד 5 שנים. לאחר מכן הם יכולים להתגורר באופן קבוע בפורטוגל.

האם זרים יכולים לקנות בית באירופה?

אין הגבלות על רכישת נכסים באירופה על ידי תושבים שאינם תושבי האיחוד האירופי. הם עשויים להפיק תועלת מתוכניות ממשלתיות שמשלמות עבור שדרוגי יעילות אנרגטית בעת רכישת נכסים להשקעה.

איזו מדינה אירופית הכי טובה להשקעה בנדל"ן?

כמה מהמדינות הטובות ביותר באירופה להשקעות נדל"ן הן פריז, לימסול ולאגוס. אם המטרה העיקרית שלך היא לקנות נכס באירופה בפחות מ-100 אלף דולר, זה אולי לא קל מכיוון שאירופה היא יעד תיירותי וכלכלי פופולרי. מה שאומר ששוק הנדל"ן שם מבוקש מאוד.

עם זאת, צריכים להיות מחירים נוחים מספיק עבור כל מי שמעוניין לקנות נכס באירופה. אתה עדיין יכול לבדוק את ויזת הזהב של פורטוגל כאשר אתה שוקל את המדינות הטובות ביותר לקבל אזרחות. כמו כן, אתה יכול לבצע רכישה עם מטבע קריפטוגרפי בפורטוגל נדל"ן.

לאחר קניית דירה באירופה האם ניתן לגור בה?

ויזת הזהב האירופית מאפשרת לקונים בינלאומיים לקבל אשרת שהייה בתמורה לרכישת נכס בכל מדינה באיחוד האירופי. מספר השקעות יכולות להביא לך תושבות במדינות מסוימות באירופה. בעוד שאחרות עשויות אפילו להעניק לך אזרחות.

המאמר נכתב בשיתוף עם חברת GO TOP – קידום אתרים בגוגל.

 

אודות הכותב
אודי אביטל,
שותף מייסד ויו"ר SMI
אביטל הוא אחד המומחים הגדולים בישראל בתחום ניהול עושר והון ובפרט בהשקעות אלטרנטיביות, בעיקר בנדל”ן בחו”ל. הוא סוכן ביטוח משנת 1987 ומומחה לתחומי הביטוח, הפנסיה והפיננסים.
רוצים לשמוע על קרנות
המציעות הזדמנויות
השקעה?
אנא מלאו את הפרטים ונחזור אליכם