הודעה נשלחה בהצלחה

השקעות נדל"ן בארה"ב

אודי אביטל , יו”ר SMI
02/11/22
השקעות נדל"ן בארה"ב

אם אתה מתעניין באפיקי השקעות נדל"ן בארה"ב, מחכים לך הטבות רבות. הנה כמה מהסיבות העיקריות שבגללן כדאי להשקיע בנדל"ן בארצות הברית.

החזר גבוה על ההשקעה

כל עוד אתה בוחר את סוג הנכס המתאים, ישנן דרכים רבות למצוא החזר טוב על ההשקעה שלך. ערך הנדל"ן בדרך כלל עולה עם הזמן. אם אתה מחפש השקעה בטוחה אז ארה"ב צריכה להיות היעד העיקרי שלך. יציבות פוליטית מקומית היא סיבה נוספת לכך שאנשים מבית ומחוץ רוצים להשקיע בנדל"ן בשוק האמריקאי.

יציבות כלכלית עם השקעות נדל"ן בארה"ב

כלכלת ארה"ב מתקדמת היטב. האבטלה נמוכה, הענף פורח, ואנשים מחפשים כל הזמן הזדמנויות חדשות לצמיחה בענייניהם האישיים והמקצועיים. זה הופך את העיתוי של השקעות נדל"ן בארה"ב למדויק.

פרוייקטים חדשים

פרויקטי בנייה חדשים מציגים לעתים קרובות הזדמנויות למשקיעים. אז אתה יכול להשקיע בחלק מהפרויקטים החדשים האלה. זו סיבה נוספת לכך שאנשים ממדינות שונות מתעניינים בהזדמנויות ההשקעה בתעשיית הנדל"ן האמריקאית.

מחיר אטרקטיבי עבור השקעות נדל"ן בארה"ב

אם אתה רוצה להשקיע במסגרת התקציב שלך, יש הרבה אפשרויות מתקדמות לבחירה. אתה יכול להשקיע בנכסים למגורים, מסחריים או תעשייתיים. כל סוג השקעה דורש שיקולי תקציב שונים. השקעה במתחמי דירות ובמעונות היא אופציה מצוינת אם אתה רוצה זרם קבוע של הכנסה פסיבית לשנים הבאות. אם יש לך תקציב גדול יותר או שאתה מחפשים להשקיע בנדל"ן מסחרי בעיר קטנה יותר, תוכל לקנות ולשכור שטחי מסחר, בנייני משרדים וכדומה. נדל"ן תעשייתי הוא גם אפשרות טובה למשקיעים המחפשים את התשואה הטובה ביותר על השקעתם. אתה יכול לבחור בתי מלאכה, מחסנים ותשתיות תעשייתיות אחרות להשקעה.

עיר ההשקעות הטובה ביותר

בנוסף לסוג הבניין, גם המיקום משנה. בפרט, קליפורניה הייתה יעד מועדף על משקיעים במשך שנים רבות. המדינה ידועה בחופים היפים שלה, בערים התוססות ובכלכלה המשגשגת. זה ביתם של כמה מהערים האייקוניות ביותר בעולם, בין אם זה הוליווד או עמק הסיליקון. אם תסתכל על רשימה של הערים הטובות ביותר עבור השקעות נדל"ן בארה"ב, תמצא כמה ערים בקליפורניה ברשימה. התושבים כאן מחפשים דיור בר השגה או נכסים להשכרה, כך שהערים הללו הן אופציה מצוינת למשקיעים. לוס אנג'לס היא ביתם של העשירים והמפורסמים, אז אם אתה רוצה החזר מובטח על ההשקעה שלך, זו עשויה להיות בחירה טובה. ערים כמו סן דייגו וסן פרנסיסקו הן גם יעדי השקעה מרכזיים. בנוסף לערים אלו, משקיעים מצאו נכסים רבים עם הכנסות משכירות נאות בערים קטנות יותר בקליפורניה.

פיליפינג עם השקעות נדל"ן בארה"ב

פליפינג של נכס בסגנון יכול להיות רעיון טוב אם אתה מחפש להפיק את המרב מההשקעה שלך. האסטרטגיה תהיה למצוא נכס שתוכלו לקנות במסגרת התקציב שלכם. לאחר מכן לשפץ אותו ולהחזיר אותו לשוק. שיטה זו יכולה לעזור לך לחסוך כסף ברכישות, אך עליך לזכור גורמים אחרים. בעיקר אתה צריך לשקול כמה אתה יכול להוציא על שיפוצים. כמו כן, כמה מהר אתה יכול למכור את הנכס ועוד גורמים שונים.

סיוע בחברה אשר מכירה את השוק האמריקאי

עבור משקיעים זרים, חוסר היכרות עם השוק עלול להפריע להשקעות בחו"ל. עם זאת, אם אתה מחפש דירה להשקעה בארצות הברית, צוות המומחים שלנו מוכן לעזור לך. אנו יכולים לעזור לך לזהות מאפייני יעד. כמו כן, אנו יכולים לאמת את מיקום הנכס, מצבו וגורמים חשובים אחרים כך שלא תצטרך לטוס לארה"ב בכל פעם שתצטרך לבדוק את הנכס. עורך דין מס יסביר לכם את דיני המס ויסייע בתהליכים כגון שינוי מבנה מס. אתה יכול גם לשכור אנשים שיעזרו לך עם סוגים אחרים של ניירת, כמו פתיחת חשבון בנק בארצות הברית. אפילו פורומים מקוונים יכולים לעזור למשקיעים זרים ללמוד עוד על אפשרויות ההשקעה בארה"ב.

הטבות ממשלתיות עם השקעות נדל"ן בארה"ב

ארצות הברית מקדמת בברכה מהגרים שתורמים לכלכלת המדינה. תוכנית אחת שמושכת משקיעים היא מתן אזרחות למהגרים שתורמים סכום כסף ספציפי להקמת עסק בארצות הברית. תוכנית EB-5 פתוחה למשקיעים שמשקיעים לפחות 500,000 דולר במדינה ויוצרים מקומות עבודה ל-10 אנשים לפחות. המדינה היא גם ביתם של עורכי דין להגירה שיכולים לעזור למשקיעים ללמוד יותר על זכאות, דרישות השקעה וגורמים אחרים.

ניהול הנכס

אם אינך גר בארה"ב אלא משכיר נכס בארץ, אז ניהול הנכס יכול להוות דאגה גדולה עבורך. אבל הודות למנהל נכסים מנוסה שמנהל את הנכסים שלך בשמך, אתה יכול כעת להחזיק בנייני דירות, בתי מגורים, חנויות קמעונאיות, בנייני משרדים ונכסים דומים גם אם אינך מתגורר בארה"ב. מנהל הנכס יטפל עבורכם בבניין ואף יגבה בשמכם דמי שכירות. הם מדווחים על הכנסות לרשויות המס המקומיות ומשלמים מסים על הכנסות משכירות, כך שאינך צריך לדאוג לגבי ההיבטים הללו כאשר אתה מתעניין באופציה של השקעות נדל"ן בארה"ב.

לקבלת פרטים נוספים ולייעוץ מקצועי עם חברת SMI חייגו 03-6228050.

 

המאמר נכתב בשיתוף עם חברת Go Top – קידום ברשתות חברתיות ובגוגל.

אודות הכותב
אודי אביטל,
שותף מייסד ויו"ר SMI
אביטל הוא אחד המומחים הגדולים בישראל בתחום ניהול עושר והון ובפרט בהשקעות אלטרנטיביות, בעיקר בנדל”ן בחו”ל. הוא סוכן ביטוח משנת 1987 ומומחה לתחומי הביטוח, הפנסיה והפיננסים.
רוצים לשמוע על קרנות
המציעות הזדמנויות
השקעה?
אנא מלאו את הפרטים ונחזור אליכם