הודעה נשלחה בהצלחה

השקעות נדל"ן בפלורידה

אודי אביטל , יו”ר SMI
18/10/22
השקעות נדל"ן בפלורידה

במאמר זה נתמקד בהזדמנויות השקעות נדל"ן בפלורידה. האם ידעת ש-Florida היא המקום היחיד שבו אנשים לומדים לשחות לפני שהם קוראים? ובכן, הקיץ בפלורידה נמשך 6 חודשים, פעמיים בשנה, מה שמסביר מדוע כל כך הרבה אנשים משקיעים בנדל"ן בפלורידה. אחרי הכל, מי לא רוצה להתחמם כל יום בשמש וליהנות מהקולות המרגיעים של האוקיינוס ​​האטלנטי, מהבריזה הקרירה וחופי החול הלבנים והיפים?

עם אוכלוסיה אשר גודלת בלי סוף, ומיליוני התיירים חובבי הכיף שנוהרים למדינה מדי שנה. עכשיו זה הזמן המושלם להשקיע בשוק הנדלני בפלורידה.

בין אם אתם מחפשים לקנות נכס להשכרה או להשקיע את כספכם בבית נופש, מציאת בתים למכירה בפלורידה והשקעה בהם מציעה למשקיעים פוטנציאליים מספר יתרונות. להלן הסיבות העיקריות לכך שכדאי לך להשקיע בפלורידה:

השקעות נדל"ן בפלורידה במחיר סביר

פלורידה היא אחת המדינות שבהן מחירי הדירות נמוכים מהממוצע הארצי. הזמינות של הרבה קרקעות לא מפותחות במדינה עוזרת להוריד את המחירים. מחירי הדירות בפלורידה נשארו יציבים כאשר שאר המדינה חוותה עליות חדות. זה הופך את הזמן המושלם להשקיע בנדל"ן לפני שהמחירים שוב יעלו.

מלאי גבוה

למרבה המזל, שוק הדיור אינו מוגבל על ידי המלאי הגבוה של מדינת השמש. בין אם אתה מחפש לקנות את בית חלומותיך או להשקיע בנדל"ן מסחרי, פלורידה מציעה מגוון נכסים שיתאימו לתקציב שלך.

שיעורי משכנתא נמוכים

אחת הדרכים הקלות ביותר עבור השקעות נדל"ן בפלורידה היא באמצעות משכנתא. הלוואות משכנתא בעלות ריבית נמוכה יותר מהלוואות אישיות, למרות ההתחייבות לתשלום 20-30 שנה. לפי דיווחים שונים, הריבית הממוצעת על משכנתא קבועה ל-30 שנה היא 3%. שיעורי המשכנתאות והמימון מחדש בפלורידה נמוכים עד 2.37%.

תמריצים פיננסיים

פלורידה מציעה תמריצים פיננסיים שונים כדי למשוך משקיעי נדל"ן כדי לעורר את הפיתוח הכלכלי באזור. תמריצים אלו עשויים לכלול הוצאות פרויקטים מתקציב המדינה, מענקים, מודלי השקעה והלוואות להשקעה. תמריצים כלכליים אחרים כוללים הנחה במס של עד 3,000 דולר עבור כל עבודה חדשה שנוצרה במדינה. רוכשי דירה בפעם הראשונה יכולים ליהנות מזיכוי מס של עד 8,000 דולר.

השקעות נדל"ן בפלורידה עם דיני מס נוחים

פלורידה היא אחת המדינות שמציעה כמה הטבות מס לתושבים ולמשקיעים, ובכך יוצרת סביבה נוחה לעשיית עסקים. לדוגמה, תושבי פלורידה אינם צריכים לשלם מס הכנסה אישי. כמו כן, המדינה אינה מטילה מס על חברות יחיד ושותפויות. הקמת LLC גם תעזור לך להימנע ממס הכנסה. עם זאת, אין לאגד את LLC שלך כתאגיד כדי להימנע מתשלום מיסי מדינה.

צמיחה כלכלית ויציבות

כלכלת פלורידה צומחת בקצב מדאיג הודות לזרם התיירים והופעתם של עסקים חדשים. לצמיחה כלכלית ארוכת טווח ולהשפעות יציבות יש השפעה חיובית על השוק של השקעות נדל"ן בפלורידה. יותר אנשים יוכלו כעת לעמוד במשכנתאות ולרכוש נכס. השקעה בנדל"ן בפלורידה תבטיח כי תיהנו מצמיחה זו ומיציבות כלכלית.

שוק שכירות מוכן

שוק הנדל"ן הוא לפעמים בלתי צפוי. אתה יכול להשקיע כסף בנכס להשכרה רק כדי שהוא יגור כמה שבועות או אפילו חודשים ולא תמצא שוכר. למרבה המזל, זה לא המקרה בפלורידה. שוק השכירות של פלורידה חזק, עם ביקוש גובר לדיור בר השגה.

השקעות נדל"ן בפלורידה עם שוק עבודה חזק

לאור התחזית הכלכלית החזקה בפלורידה, עסקים רבים מקימים בסיסים באזור. למעשה, המדינה היא ביתם של עד 19 חברות Fortune 500, ורבות נוספות בוחנות את האפשרויות שלהן. זה מתורגם ליותר מקומות עבודה, מה שבתורו משפיע על הביקוש לדיור ונדל"ן.

צמיחת אוכלוסין

אוכלוסיית פלורידה גדלה, וככזו, זה גרם לעלייה בביקוש לדיור ולינה. בנוסף, בפלורידה יש ​​אוכלוסייה מגוונת של מחפשי עבודה, אנשי מקצוע צעירים, בייבי בום, פנסיונרים ומשקיעים זרים, מה שהופך אותה למקום נהדר לחיות ולעבוד, במיוחד יעד משתלם למשקיעי נדל"ן.

דרך חיים ייחודית

מחופי חול לבן לפארקים ברמה עולמית ועד מזג אוויר כמעט מושלם, פלורידה היא מקום אידיאלי לחיות ולעבוד בו. אורח החיים האידילי והשלו הוא הסיבה העיקרית לכך שאנשים רבים בוחרים להגר לפלורידה, מה שמגביר עוד יותר את הביקוש לדיור ושטחי משרדים.

השקעות נדל"ן בפלורידה עם חברת SMI

מעוניין באפיקי השעות מעבר לים? צור עמנו קשר לקבלת ייעוץ חינם לגבי דירה להשקעה בארצות הברית או בפרוייקטים שלנו באירופה. לפרטים נוספים חייג 03-6228050.

 

המאמר נכתב בשיתוף עם חברת GO TOP – ניהול אתרי אינטרנט.

 

אודות הכותב
אודי אביטל,
שותף מייסד ויו"ר SMI
אביטל הוא אחד המומחים הגדולים בישראל בתחום ניהול עושר והון ובפרט בהשקעות אלטרנטיביות, בעיקר בנדל”ן בחו”ל. הוא סוכן ביטוח משנת 1987 ומומחה לתחומי הביטוח, הפנסיה והפיננסים.
רוצים לשמוע על קרנות
המציעות הזדמנויות
השקעה?
אנא מלאו את הפרטים ונחזור אליכם