SMI תפעל במרבית הפרויקטים כיזם הפרויקט או כבנק הממן. כספי ההשקעה יפוזרו בין מספר פרוייקטים בתחומים שונים בנכסים שונים ובמדינות שונות, על מנת שכל פרויקט יהיה "אי בודד" וללא כל קשר פרויקט אחר. בכך ניתן לנטרל חשיפה של הפרויקטים לסיכונים זהים. פיזור כספי ההשקעה יינתנו אך ורק לפרויקטים שיקבלו את אישור ועדת ההשקעות של SMI, המורכבת ממומחים בתחום הנדלן, המימון, המשפט והביטוח. ההלוואות ינתנו לפרויקטים בתחומים הנחשבות כפחות מושפעים ממיתון כגון: מגורי סטודנטים, דיור מוגן, אנרגיה מתחדשת והשכרה לטווח ארוך. כל הלוואה תאובטח על ידי כריות בטחון מובנות בתמהיל המימון ובתנאיו וכן בבטוחות משפטיות על הפרויקטים כגון שיעבודים וערבויות.

אנחנו הבנק המממן

כריות בטחון של אחוזי מימון (LTV) בכל עסקה ע"פ סטטיסטיקה אזורית, בדיקה שמאית לכל נכס שמקבל מימון, בטוחות מסוגים שונים כגון שעבודים על הנכסים וערבויות, הכספים והבטחונות מפוקחים ומנוהלים על ידי משרד עו׳׳ד נאמן

הגנות נוספות

לכל הקרנות שלנו יש קרן ערבות הדדית שמטרתה לאפשר המשך תשלומים גם במקרים של דיפולט בהלוואות שינתנו ליזמים, נוסף על כך כל ההלוואות מגובות בבטחונות שמוחזקים על ידי הנאמן עם יכולת לפעול למימושם במקרה של דיפולט, ובנוסף לזה בכל קרן קיים ביטוח השקעה שמכסה את הפעילות ומגנה על ההשקעה מפני התנהלות החברה ומנהליה.

משרד עו׳׳ד נאמן- בטחונות משפטיות

כסף לעולם לא עובר ללווה מבלי שנתנו בטחונות וערבויות למשקיע.
לחברה אין ממשק ישיר עם הכסף ולא את היכולת לנהוג בו כמשלה, במקרה של הפרה של תנאי ההלוואה על ידי הלווה ביצוע מימוש של הבטחונות בצורה מרוכזת ומקצועית בזמן הקצר ביותר. הנאמן מחזיק בעבור המשקיעים בבטחונות ערבויות, שחרור כספים על פי אבני דרך משפטיות והנדסיות, חשבון נאמנות יעודי לכל השקעה בבנק בינלאומי.

תשתית מקומית

עו"ד בעלי רישיון מקומי, בדיקת נאותות לכל עסקה והלוואה, רישום בטחונות בהתאם לדין המקומי, יכולת מימוש בטחונות בצורה מהירה בשטח, רו"ח מקומי, התאמת מבנה ההשקעה בצורה האופטימלית למשקיע אל מול היתרונות מבנה ההשקעה, דיווחים לרשויות המס המקומיות המאתר את הצורך של המשקיע לבצע דיווח מס במדינות היעד בהתאם לאמנת מס משותפת עם ישראל, מנהלי פרויקטים המפקחים על ביצוע בהתאם לתוכנית העסקית ואישור שחרור כספים בהתאם לאבני דרך הנדסיות.

ועדת השקעות

ועדת השקעות – כל הלוואה חייבת לקבל אישור של ועדת ההשקעות המתועדת בפרוטוקול, הועדה מורכבת ממומחים בתחום הנדל"ן, המימון, המשפט, והביטוח. השקעות מלוות ע"י משרדי עו"ד ויעוץ מס מהמובילים במשק וחוו"ד משפטיות ומשפטיות(ברנע וגל דיקשטיין)

רגולציה

השקעות ללא תשקיף אינן מפוקחות על ידי הרגולטור הישראלי וכפופות לחוק ניירות ערך וחוק השקעות משותפות בנאמנות. בהתאם לכך כל השקעה מוגבלת לעד 35 ניצעים לא כשירים לתקופה של 12 חודשים ולמשקיעים כשירים בלבד ותכיל לא יותר מ50 משקיעים בסך הכל. הנאמנות כפופה לחוק הנאמנות ועל כל משקיע לעבור נוהל הכר את הלקוח KYC בהתאם לחוק איסור הלבנת הון ומימון טרור וכן בהתאם לדרישות החוק במדינות ההשקעה. מרווחי ההשקעה ינוכה מס במקור בכפוף להראות רשויות המסבארץ ובמדינות ההשקעה בהתאם לדין הרלוונטי.

רוצים לשמוע על קרנות
המציעות הזדמנויות
השקעה?
אנא מלאו את הפרטים ונחזור אליכם