הודעה נשלחה בהצלחה

השקעות נדל"ן בניו יורק

אודי אביטל , יו”ר SMI
18/11/22
השקעות נדל"ן בניו יורק

השקעות נדל"ן בניו יורק ידועים בהזדמנויות ההשקעה שלהם. כאחת הערים המפורסמות ביותר בארצות הברית ובעולם, הנדל"ן בעיר ניו יורק מציע הזדמנויות השקעה ייחודיות. עם זאת, יש מלכוד. הנדל"ן בניו יורק הוא יקר. למעשה, העיר ניו יורק היא העיר היקרה ביותר בעולם להשכרה ואחד משווקי הנדל"ן למגורים היקרים ביותר.

אפשר לראות את זה ולחשוב שריביות גבוהות משאירות מעט הזדמנויות השקעה. אבל למעשה, זה לא. גם אם אתה לא גר שם, ישנן דרכים רבות להשקיע בנדל"ן בניו יורק. הנה כמה מהדרכים הטובות ביותר.

1. השקיעו באמצעות נכסי סוהר

נכסי סוהר מאפשרים למשקיעים לרכוש נכס ולהשכיר אותם באופן מיידי. זה אולי נשמע קשה למצוא, אבל יש חברות שמתמחות במכירת נכסים אלו. זוהי הזדמנות נדירה למי שרוצה להשקיע בנדל"ן בניו יורק אבל לא גר שם.

חברת ניהול נכסים או עובדים מקומיים יכולים לאכול רווחים. אם כי זה יכול לעזור רבות בניהול ההשקעה שלכם.

2. נסו REIT עבור השקעות נדל"ן בניו יורק

ממש כמו השקעה בנכסי סוהר, קרנות השקעות נדל"ן (REIT) מאפשרות למשקיעים מקומיים וגלובליים להשקיע בנדל"ן בניו יורק. ישנם מספר קרנות REIT עם משקל כבד לנדל"ן בניו יורק, כולל Vornado (VNO), SL Green Realty (SLG), Paramount Group (PGRE), Empire State Realty Trust (ESRT).

במקרים רבים, REITs מאפשרים למשקיעים להשקיע בנכסים מסחריים או מגורים וכן במשכנתאות. ה-REIT של ניו יורק ייחודיים בכך שהם מתמקדים במיוחד בבניינים מסחריים או קמעונאיים בנכסים יוקרתיים כמו גרנד סנטרל או יוניון סקוור.

באופן כללי, REITs מאפשרים למשקיעים להשקיע בקבוצת נכסים הנסחרים כמו מניות. בעיקרו של דבר, זה מספק הכנסה מדיבידנד, וזאת מכיוון שהם נדרשים לחלק 90% מההכנסה החייבת שלהם באמצעות דיבידנדים בכל שנה, וכן הזדמנויות גיוון. הם גם חשופים לסיכון בסביבת ריבית עולה.

3. השקעות נדל"ן בניו יורק עם קניית נכס על הסף

כאשר אתם מחפשים דירה להשקעה בארצות הברית ההזדמנות האחרונה להשקיע בנדל"ן בעיר ניו יורק היא לקנות את הנכס על הסף. אולם, העלות עשויה להיות עצומה. קל יותר לומר זאת מאשר לעשות זאת בשל הצרכים המובנים בערים. עם זאת, אם משקיעים בוחרים להשקיע בנדל"ן בניו יורק, הם בדרך כלל עומדים בפני דרישות מחמירות יותר.

 

מאמר זה נכתב בשיתוף עם חברת GO TOP המציעה שירותי מקדם אתרים פרילנסר.

אודות הכותב
אודי אביטל,
שותף מייסד ויו"ר SMI
אביטל הוא אחד המומחים הגדולים בישראל בתחום ניהול עושר והון ובפרט בהשקעות אלטרנטיביות, בעיקר בנדל”ן בחו”ל. הוא סוכן ביטוח משנת 1987 ומומחה לתחומי הביטוח, הפנסיה והפיננסים.
רוצים לשמוע על קרנות
המציעות הזדמנויות
השקעה?
אנא מלאו את הפרטים ונחזור אליכם