הודעה נשלחה בהצלחה

קרן פורטוגל – איתור חכם של הזדמנויות נדל”ן

אודי אביטל , יו”ר SMI
25/11/21
קרן פורטוגל – איתור חכם של הזדמנויות נדל”ן

קרן השקעות בפורטוגל

פורטוגל, כמו מדינות נוספות באירופה, נמצאת בתנופת צמיחה ופיתוח מאז משבר החובות באירופה בשנים 2010-2011, העובדה שמחירי הנדל”ן בה רחוקים מהשיא ושהיא נהנית מהשקעות הכספים הגדולות של האיחוד האירופי ומהמענקים שבו, הופכים אותה ליעד השקעה מסקרן.

קרן השקעות נדל”ן בארצות הברית

ארה”ב היא שוק הנדל”ן הכי גדול בעולם, הן מבחינת שווי, גיוון של צורות ומכשירי ההשקעה ומדינה שבה היצע ההזדמנויות והאפשרויות הוא כמעט אינסופי. ארה”ב גם נהנית מנזילות גבוהה של משקיעים והשקעות בינלאומיות. לכן, טבעי מאוד עבורנו, להקים במהלך השנה הקרובה קרנות להשקעות נדל”ן בארה”ב.

פורטוגל הייתה אחת המדינות שהכי נפגעו ממשבר החובות באירופה בשנים 2010-2011, אך ניהול מדיני נכון הביא אותה בתוך עשור בלבד לצמיחה ושגשוג.

מאז 2012 שוק הנדל”ן הולך ומשגשג ואפילו בשנת 2020, שנת הקורונה, מחירי הנדל”ן המשיכו לעלות, אמנם בקצב איטי, אך הפגינו יציבות.

פורטוגל הפכה יעד מעניין כה מעניין להשקעות, עד שהעיתון Times הלונדוני, בחר להקדיש כתבה ארוכה עם סיפורים של אנשים שרכשו בשנים האחרונות נכסים להשקעה במדינה.

מהם המאפיינים של פורטוגל שהופכים אותה ליעד מתאים להשקת קרן השקעות?

יוקר מחיה נמוך – שלא כמו מדינות רבות בגוש האירו, באופן יחסי פורטוגל היא מדינה זולה בהשוואה ליתר גוש האירו. המאפיין הזה תורם לכניסה מוגברת של תיירים.

מזג אוויר ים תיכוני – חופים רבים ומזג אוויר נוח במרבית ימות השנה, מבדל אותה מיתר מדינות אירופה הקרות והופך אותה ליעד עבור קהל צעיר המחפש חופים ופנאי.

יעד לרכישת בית נוסף על הגלובוס – בשנים האחרונות תושבים רבים מהונג קונג ניצלו את ויזת הזהב הפורטוגלית המעניקה הטבות לרוכשי דירות זרים במדינה.

מהן ההזדמנויות שקרן SMI מאתרת בפורטוגל?

מגורי סטודנטים – כמו בספרד, גם עליית מעמד הביניים בפורטוגל והעושר העולמי מחלחל גם לאיכות החיים ותרבות הפנאי. הגורמים הללו משפיעים על

מלונאות – הגישה היזמית הישראלית לא תמיד מאפיינת גם את מדינות אירופה. כך יוצא שהאירופאים מוכנים להסתפק בנכס שלא עבר שיפוץ ייסודי מזה שנים. המשמעות היא שניתן להשביח משמעותית את ערכם של נכסים באמצעות שיפוץ, אם רק יהיה יזם שיקפוץ למים.

אודות הכותב
אודי אביטל,
שותף מייסד ויו"ר SMI
אביטל הוא אחד המומחים הגדולים בישראל בתחום ניהול עושר והון ובפרט בהשקעות אלטרנטיביות, בעיקר בנדל”ן בחו”ל. הוא סוכן ביטוח משנת 1987 ומומחה לתחומי הביטוח, הפנסיה והפיננסים.
רוצים לשמוע על קרנות
המציעות הזדמנויות
השקעה?
אנא מלאו את הפרטים ונחזור אליכם