הודעה נשלחה בהצלחה

השקעה פסיבית בנדל"ן

אודי אביטל , יו”ר SMI
03/04/22
השקעה פסיבית בנדל"ן

אומרים שכסף לא גדל על העצים, ובצדק גמור. אין מתנות חינם, כאשר כדי לגרום רווחים עליכם להשקיע ידע, מאמצים… או פשוט לפנות למומחים. השקעות פסיביות, כשהן מבוצעות נכון, עשויות להיות הפתרון האידיאלי ולאפשר לכם רווחים מרשימים עם מינימום כאבי ראש והתעסקות.

מהי השקעה פסיבית?

כשאנחנו מדברים על השקעה פסיבית, אנחנו מתכוונים להשקעה שלא מבוססת על ניהול אקטיבי באופן שוטף. אם לוקחים בתור דוגמה נפוצה את שוק ההון, תהיה זו בעיקר השקעה המבוססת על בחירת מוצרי השקעה (דוגמת תעודות סל), מבלי שנדרש לבצע פעולות מכירה או קניה פעם אחר פעם. בתרחיש האופטימלי ביותר, תוכלו לקבל בכל חודש סכום כסף נאה או לחלופין ליהנות מסכום גבוה המועבר אליכם בפעם אחת.

כדאי להכיר: השקעה פסיבית בנדל"ן

אחד התחומים העיקריים בהם ההשקעות הפסיביות נפוצות הוא תחום הנדל"ן. השקעה פסיבית בנדל"ן מבוססת לרוב על רכישת נכס מניב וגריפת רווחים דרך מכירה עתידית שלו, או לחלופין דמי שכירות חודשיים. האלמנט הפסיבי כאן הוא שהניהול השוטף של הנכס עשוי להיות מינימלי עד בלתי קיים, כך שהשקעת הכסף, המאמצים או הזמן תתבצע בעיקר בשלבים הראשונים של בחירת הנכס להשקעה ומימושה.

חשוב להדגיש שייתכן מאוד שכן תידרש עבודה על הנכס, אלא שבמקרה של השקעה המוגדרת כ"פסיבית" גורם צד שלישי לוקח על עצמו את המשימה ומבצע זאת עבור האדם או הגוף המשקיע. הגורם הזה יכול בהחלט להיות חברה המתמחה בהשקעות אלטרנטיביות בכלל ובהשקעות נדל"ן בפרט, בדיוק כפי שאנחנו בחברת Smart Money Investments מציעים עבורכם.

לצד השקעות הנדל"ן המסורתיות, יש כאלה המשלבות בין מספר מוצרי השקעה ליצירת שלם הגדול (ואף רווחי יותר) מסך החלקים שלו. הדוגמה המובהקת, ואחת המומלצות ביותר, היא השקעת אג"ח (אגרות חוב) המהווה פתרון מצוין להשקעות נדל"ן מעבר לים. זהו פתרון מצוין למי שחסר ניסיון בתחום ההשקעות, כמו גם לאלו שמחפשים אחר מסלולי השקעה סולידיים ובעלי סיכון מופחת באופן יחסי.

מה חשוב לדעת בדרך להשקעה המוצלחת?

אחד מכללי האצבע העיקריים בעולם ההשקעות הוא שאין נוסחה חד משמעית להצלחה. בכל השקעה, אטרקטיבית ככל שתיראה, יש סיכון מסוים שצריך להכיר. השקעה מוצלחת, עם זאת, תאפשר לכם מקסימום רווח במינימום סיכון.

בחירה נכונה של אפיק השקעה היא המפתח להצלחה, והיא תלויה בהרבה יותר מאשר מזל. עליכם להיעזר בחברה המכירה את התחום כמו את כף ידה, שתוכל לכוון אתכם לעבר ההשקעה האידיאלית, וחשוב לא פחות – ההשקעה המתאימה לכם כמו כפפה ליד. לצורך זה אנחנו מעמידים עבורכם צוות של מומחים החולשים על ההיבטים השונים של התחום, לרבות שוק ההון, נדל"ן, השקעות, תכנון פיננסי, ניהול סיכונים ועוד.

אז איך מתחילים? הצעד הראשון שלכם הוא יצירת קשר איתנו. נשמח להעניק לכם את הייעוץ הראשוני ולמצוא יחד אתכם אפיק השקעה שעשוי לשנות לכם את החיים.

אודות הכותב
אודי אביטל,
שותף מייסד ויו"ר SMI
אביטל הוא אחד המומחים הגדולים בישראל בתחום ניהול עושר והון ובפרט בהשקעות אלטרנטיביות, בעיקר בנדל”ן בחו”ל. הוא סוכן ביטוח משנת 1987 ומומחה לתחומי הביטוח, הפנסיה והפיננסים.
רוצים לשמוע על קרנות
המציעות הזדמנויות
השקעה?
אנא מלאו את הפרטים ונחזור אליכם