הודעה נשלחה בהצלחה

השקעות נדל"ן באתונה

אודי אביטל , יו”ר SMI
26/08/22
השקעות נדל"ן באתונה

בועת הנדל"ן במדינת ישראל גורמת לאנשים רבים להבין שאם הם מעוניינים להשקיע בנדל"ן בישראל כדאי להם לחשוב קצת אחרת ולצאת מגבולות ישראל אל עבר מדינות אחרות בהן ההשקעה משתלמת וכדאית יותר, אחת המדינות אשר קורצות לישראלים בתחום זה היא יוון ואכן, נראה שלביצוע השקעות נדל"ן באתונה יש יתרונות רבים. במאמר זה נתמקד במספר יתרונות בולטים שיש לביצוע השקעות ביוון.

יתרונות של השקעות נדל"ן באתונה – מהם היתרונות הבולטים של השקעות נדל"ן באתונה?

כשבוחנים את היתרונות הקיימים בהשקעה מסוג זו ניתן לראות כי יוון מציעה מגוון אפשרויות להשקעות בנדל"ן תמורת הון עצמי נמוך. מכיוון שכך, יכולים אנשים רבים למצוא השקעות נדל"ן שמתאימות ליכולות הכלכליות שלהם. כמו כן, גם לצרכים שלהם וליהנות מהכנסה נוספת. בית נוסף בו ניתן לבקר בחופשות או אפילו מעבר ומגורים ביוון. יתרון נוסף של השקעות נדל"ן באתונה הוא שניתן לאתר את הנכסים בקלות על ידי פניה לחברות שמתמחות בהשקעות בנדל"ן מעבר לים. חברות אלו יכולות לסייע במציאת נכסים משתלמים שרכישתם מתאפשרת במינימום סיכונים ומקסימום תשואות. יתרונות נוספים של השקעה בעיר הנמל היוונית הם שמדובר על עיר אירופאית תוססת ומלאת חיים, מלאת קסם, היסטוריה, מוזיקה, חופים, מאכלים נפלאים, מזג אוויר נוח וקצב חיים אחר – כל המאפיינים הללו הופכים את יוון לאהובה לא רק על תושביה אלא גם על ידי תיירים. מעבר לכך, אי אפשר להתעלם מהעובדה שיוון נמצאת במרחק טיסה קצר ביותר מישראל – פחות משעתיים טיסה.

כיצד זה מתאפשר ואיך זה קשור למשבר הכלכלי ביוון?

ממשלת יוון לקחה התחייבויות רבות אך לא הצליחה לעמוד בהתחייבויות אלו. כתוצאה מכך, נכנסה יוון למשבר כלכלי חמור. המשבר הוביל לכך שהאיחוד האירופאי הטיל הגבלות שונות על יוון. זאת על מנת לשפר את מצבה הכלכלי. מכיוון שמחרי הנדל"ן ירדו הפך אפיק ההשקעה ביוון לכדאי ביותר. אנשים רבים שמזהים את היתרונות הגלומים בביצוע השקעות נדל"ן באתונה נהנים מעסקאות משתלמות. שכן ישנה הזדמנות לעלייה משמעותית במחירים לאחר סיומו של המשבר הכלכלי ביוון.

מדוע חשוב לקבל ליווי מקצועי מחברה שמתמחה בתחום השקעות נדל"ן באתונה?

עסקאות נדל"ן נחשבות להשקעות בטוחות בהשוואה לסוגים אחרים של השקעות. שכן לנכסים תמיד יש ביקוש. האפשרות להשקיע בנדל"ן באתונה מהווה הזדמנות פז. וזאת עבור אנשים שמעוניינים להשקיע את כספם באפיק שעתיד להניב רווחים משמעותיים. מעבר לכך, ישנן שפע אפשרויות באתונה וכל אדם שמעוניין להשקיע יכול למצוא את העסקה שמתאימה לתנאיו, העדפותיו וצרכיו. על מנת לבצע עסקה טובה ומשתלמת שתניב רווחים בעתיד חשוב לקבל שירות מחברה שמתמחה בנדל"ן ביוון. חברה אשר ליוותה ומלווה רוכשים רבים בביצוע עסקאות. כמו קרן יוון של חברת SMI שמאתרת הזדמנויות שנוצרו בעקבות הקורונה. חברה כזו תהיה מעודכנת בנוגע לנכסים המוצעים למכירה. ובנוסף, תוכל להפחית את הסיכונים וההתלבטויות בצורה משמעותית.

המאמר נכתב בשיתוף עם חברת GO TOP – קידום אתרים במנועי חיפוש.

אודות הכותב
אודי אביטל,
שותף מייסד ויו"ר SMI
אביטל הוא אחד המומחים הגדולים בישראל בתחום ניהול עושר והון ובפרט בהשקעות אלטרנטיביות, בעיקר בנדל”ן בחו”ל. הוא סוכן ביטוח משנת 1987 ומומחה לתחומי הביטוח, הפנסיה והפיננסים.
רוצים לשמוע על קרנות
המציעות הזדמנויות
השקעה?
אנא מלאו את הפרטים ונחזור אליכם