הודעה נשלחה בהצלחה

מהי הכנסה פסיבית? ומדוע השקעות נדל"ן הן מקור מעולה להכנסה פסיבית?

אודי אביטל , יו”ר SMI
17/01/21
מהי הכנסה פסיבית? ומדוע השקעות נדל"ן הן מקור מעולה להכנסה פסיבית?

הכנסה פסיבית היא הכנסה שלא נובעת מיגיעה פיזית, כלומר כל הכנסה שלא תלויה בשימוש בזמן שלנו כדי לייצר הכנסה. זה נראה לנו לא מובן מאליו, בדרך כלל חינכו אותנו שכדי ליהנות מהכנסה צריך ללכת לעבודה יום יום. אבל, אם רק נלך לעבודה והכסף לא יעבוד בשבילנו בהשקעות אלטרנטיביות אז אנחנו נישאר תלויים אך ורק בפרנסה מעבודה.

משבר הקורונה היה המשבר שהעלה יותר מכל את המודעות של הישראלים ובכלל לנושא של הכנסה פאסיבית. לפתע, באבחת חרב, נגדעו הכנסותיהם של שכירים ועצמאים. הראשונים יצאו או הוצאו לחל"ת, במקרה הרע פוטרו מהעבודה. השניים, העצמאים, נאלצו להתמודד עם מציאות של סגרים שהפסיקו את תנועת הלקוחות והקונים אל בית העסק.

מה הסיכון בהשקעות שמייצרות הכנסה פסיבית?

אין ספק, בכל השקעה קיימים סיכונים ובהשקעות אלטנרטיביות בנדל"ן ישנם סיכונים, אך מאידך התמורה למשקיעים אמורה לפצות על הסיכון שנלקח ויותר מכך. SMI כקרן השקעות נדל"ן שואפת לבניית פרופילי סיכוי-סיכון מיטביים, כאלה שמצמצמים מראש את הסיכונים, דרך בחירה קפדנית בפרויקטים שייכנסו לתוך קרנות ההשקעה. באופן הזה ניתן לצמצם את הסיכונים ולהגדיל את הסיכויים.

מדוע השקעות בנדל"ן הן מקור הכנסה פסיבית מעולה?

השקעות בנדל"ן מאפשרות למשק הבית  להפנות את כספו לאפיקים שהוא אינו צריך לנהל בעצמו, כלומר להיות פסיבי באופן מלא. בניגוד לרכישת בית או דירה להשקעה, בה המשקיע דווקא צריך להיות מעורב והוא לוקח חלק אקטיבי, כמו למשל איסוף צ'קים מהדיירים, טיפול ותחזוקת תיקונים בדירה שאתם משכירים בישראל.

השקעות נדל"ן בפרויקט בחו"ל, אינן דורשות מהמשקיע שום צעדים אקטיביים, מלבד העברת הכספים אל חשבון הנאמנות של הקרן והצטרפות להשקעה.

אודות הכותב
אודי אביטל,
שותף מייסד ויו"ר SMI
אביטל הוא אחד המומחים הגדולים בישראל בתחום ניהול עושר והון ובפרט בהשקעות אלטרנטיביות, בעיקר בנדל”ן בחו”ל. הוא סוכן ביטוח משנת 1987 ומומחה לתחומי הביטוח, הפנסיה והפיננסים.
רוצים לשמוע על קרנות
המציעות הזדמנויות
השקעה?
אנא מלאו את הפרטים ונחזור אליכם