הודעה נשלחה בהצלחה

השקעות נדל"ן בחו"ל

אודי אביטל , יו”ר SMI
03/04/22
השקעות נדל"ן בחו"ל

זה לא סוד שהתחום של השקעות נדל"ן בחו"ל הוא אחד הלוהטים בשנים האחרונות בעולם ההשקעות. כיום יותר ויותר אנשים מבינים שעם כל היתרונות האפשריים של השקעות בנדל"ן מקומי, ניתן למקסם את הרווחים דרך השקעות נדל"ן מעבר לים – במיוחד אם נעזרים במומחים לתחום, שיכוונו אתכם לעבר מוצרי ההשקעה האידיאליים.

למה להשקיע בחו"ל?

עוד לפני שאנחנו מדברים על תחום הנדל"ן, חשוב להדגיש שבבסיסן השקעות נדל"ן בחו"ל מחזיקות בנתוני פתיחה מצוינים. הסיבה הראשונה, ניחשתם אולי נכון, היא המגוון. אפשר למצוא אינספור אפיקי השקעה בחו"ל, בין אם תעודות סל, מניות, איגרות חוב וכמובן שגם נכסי נדל"ן. זאת בהשוואה לשוק המקומי הישראלי, שנחשב למצומצם הרבה יותר – כך שאפשרויות הבחירה קטנות, יחד עם הסיכויים למצוא השקעה שמתאימה בדיוק למה שאתם מחפשים.

אם בשנים עברו השקעות בנכסי דלא ניידי מעבר לים נראו מורכבות על הנייר, בין השאר עקב הריחוק הגיאוגרפי או חוסר היכרות עם מאפייני השוק, בשנים האחרונות התמונה השתנתה לחלוטין. האינטרנט והעידן הדיגיטלי הקלו מאוד על פעולות המשקיעים ומנהלי ההשקעות, שיכולים לבצע אינספור פעולות בלחיצת כפתור, בכל זמן ובכל מקום. בנוסף לכך המידע בנוגע לאפיקי ההשקעות השונים זמין הרבה יותר, כולל בעברית, וישנן חברות מקצועיות שיוכלו ללוות אתכם לכל אורך הדרך.

המאפיינים של השקעת נדל"ן בחו"ל

השקעות נדל"ן בחו"ל הן בחירה מצוינת על רקע מספר יתרונות מובהקים. בישראל מחירי נדל"ן מהגבוהים בעולם, מה שמביא לכך שסף הכניסה לתחום הוא די גבוה. רבים המעוניינים לקנות נכס להשקעה אינם יכולים לעשות זאת, או לכל הפחות נאלצים לקחת משכנתא שהופכת עבורם את ההשקעה לכדאית פחות.

אם בוחנים את יעדי ההשקעה המבוקשים במדינות העולם השונות, ניתן להבחין בלא מעט לוקיישנים שהם גן עדן עבור משקיעים: פתרונות המאפשרים גריפת רווחים גבוהים מאוד עם השקעה מינימלית, וחשוב לא פחות – בדרגת סיכון נמוכה. בדרך זו ניתן להגדיל באופן משמעותי את הסיכויים למצוא השקעה מניבה באמת, עם רווחים מרשימים תוך פרק זמן קצר באופן יחסי.

הפתרונות שלנו בתחום

את הנושא של השקעות נדל"ן בחו"ל אפשר לקחת כמה צעדים קדימה בזכות המוצרים שלנו. אצלנו תוכלו למצוא השקעות אג"ח מגובה בנדל"ן, שנחשבות לפתרון מצוין למשקיעים מכמה בחינות: השקעות מהסוג הזה מתאימות למתחילים ולחסרי הניסיון, כמו גם אלו שאינם יכולים או מעוניינים להקדיש לכך מאמצים סביב השעון. חשוב לא פחות הוא שמדובר בפתרון מצוין לאנשים החוששים מסיכונים ורוצים שההשקעה שלהם תהיה סולידית עם ריביות ידועות מראש.

אצלנו תוכלו לבחור אחד מבין שני מסלולי השקעות – הן קרן קצרת טווח והן קרן ארוכת טווח – כאשר נכוון אתכם לעבר הבחירה האידיאלית עבורכם. בניגוד לסוגים אחרים של השקעות, כאן תקבלו ביטחון מלא לכסף שלכם. תעיד על כך העובדה שכלל כספי ההשקעה מופקדים בחשבון הנמצא תחת נאמנות של משרד עו"ד בעל נסיון של מעל 15 שנה בניהול חשבונות נאמנות בהיקף של מעל מיליארד שקלים. כל סכום שמגויס מיועד לפעילות הקרן או לרכישה של נכסי נדל"ן בשלל מדינות ברחבי הגלובוס, תפקיד הנאמן הוא לוודא שהחברה עומדת בתנאים הדרושים לשחרור הכסף מחשבון הנאמנות.

אודות הכותב
אודי אביטל,
שותף מייסד ויו"ר SMI
אביטל הוא אחד המומחים הגדולים בישראל בתחום ניהול עושר והון ובפרט בהשקעות אלטרנטיביות, בעיקר בנדל”ן בחו”ל. הוא סוכן ביטוח משנת 1987 ומומחה לתחומי הביטוח, הפנסיה והפיננסים.
רוצים לשמוע על קרנות
המציעות הזדמנויות
השקעה?
אנא מלאו את הפרטים ונחזור אליכם