הודעה נשלחה בהצלחה

האי פארוס נמצא בתנופה: איך משקיעי הנדל"ן יכולים להרוויח מכך?

אודי אביטל , יו”ר SMI
08/03/21
האי פארוס נמצא בתנופה: איך משקיעי הנדל"ן יכולים להרוויח מכך?

כשכל כך הרבה מגזינים אירופאים מכתירים אותו לאי האירופאי הטוב ביותר, פארוס, הוא מזמן הדבר החם הבא עבור תיירים מכל העולם.

הים הכחול, החופים המטריפים, הבתים האותנטיים, אתרי הטבע המיוחדים, בשילוב של חיי לילה, מסעדות, בארים ויקבים משובחים, הם רק חלק מהסיבות שבגללן פארוס זוכה לפופולריות רבה כל כך, וצד את עיני התיירים והמשקיעים.

בזכות מזג האוויר הנפלא המצוי בו, האי פארוס זוכה לתיירות בכל ימות השנה. עונות השיא הם ביולי- אוגוסט, אז תיירים רבים מציפים את החופים ואת מקומות הבילוי באי, ולא משאירים מקום אחד פנוי. 

כפי שסקרנו בעבר, מגמות העל מדברות על הגדלת הביקושים של תיירים לערי חוף. אלה לא הדרישות רק של ארצות אירופה הקרות, שמגיעות לאיי יוון כדי להתחמם, אלא גם של ישראלים רבים שרוצים לגוון את הנופש באילת.

 

כיצד הקורונה השפיעה על מחיר הבתים ביוון וצריכת הנופש במדינה

 

גם ממשלת יוון הבינה את הפוטנציאל הרב שקיים באי פארוס, ולאחרונה הקימה בו, שדה תעופה בינלאומי חדש, שממוקם כ-8 ק"מ בלבד! מבניין הדירות היוקרתי, וצפוי להשפיע לחיוב על מחירי הנדל"ן באי. שדה תעופה זו מצטרף לשדה תעופה המיועד לטיסות פנים שהיה קיים באי. יש לציין, שהניידות בפארוס היא פשוטה למדי, וניתן לשכור רכב, מהחברות הרבות שמשכירות רכבים באי.

לא בכדי בשנים האחרונות, הביקוש לנדל"ן בפארוס הולך וצובר תאוצה. קרן יוון של SMI, אשר בוחנת ומאתרת נכסים באזורי פריים לוקשיין, בהם הביקוש לנכסים הוא הגבוה במדינה, החליטה להרים את הכפפה ולענות על הביקושים הללו, בפרויקט חדש ויוקרתי של בניין דירות מול הים, שימוקם סמוך ללב בירת פארוס, פריקיה.

היכן אנחנו משקיעים בפארוס ומה היתרונות של הפרויקט?

SMI מתכננת רכישה של בניין יוקרתי בן 20 דירות הממוקם בסמוך ללב בירת פארוס, פריקיה. במלון הדירות ישנו מתחם בריכה, לובי משותף, מתחם אירוח פתוח ושלוש קומות מגורים שכולן פונות לים. המבנה יעבור שיפוץ והחלפת ריהוט כך שיתאימו לאירוח מלונאי.

  • הפרויקט ממוקם כ-200 מטר קו אווירי מחוף הים של פארוס, מרחק של כדקה הליכה מחוף הים,  וכעשר דקות הליכה ממרכז הבארים והמסעדות התוסס של פריקיה.
  • הדירה באחזקה ישירה של המשקיע עם רישום בטאבו מ-DAY ONE.
  • אנחנו יודעים לשריין ניהול בשלושת השנים הראשונות בתשואה של 6% שנתי כאשר הרנטה היא רבעונית.
  • הניהול מבוצע על ידי FICUS חברה המתמחה ביזמות, ניהול פרויקטים וניהול מלונות, בעלת טרק רקורד עשיר עם ניסיון משנת 2007 בתחום, אחת החברות הפעילות ביותר ביוון.
  • עלויות לדירה 145-80 אלף יורו.
  • הפרויקט זוכה להתעניינות יוצאת דופן, מצד המשקיעים, כאשר יותר ממחצית הדירות בפרויקט כבר נמכרו.

קרן יוון של SMI, מאתרת הזדמנויות השקעה שנוצרו בעקבות משבר הקורונה, תוך יישום של מודל סינון השקעות ייחודי, שמבוסס על הניסון הרב של השותפים בקרן, ולאחר ביצוע של מחקר מעמיק של המגמות באזור.

אם אתם מעוניינים לקחת חלק בפרויקט היוקרה של קרן SMI, בדבר החם הבא של יוון – האי פארוס, השאירו פרטים מטה, ונחזור אליכם בהקדם האפשרי עם הצעה להשקעה באי החלומי.

אודות הכותב
אודי אביטל,
שותף מייסד ויו"ר SMI
אביטל הוא אחד המומחים הגדולים בישראל בתחום ניהול עושר והון ובפרט בהשקעות אלטרנטיביות, בעיקר בנדל”ן בחו”ל. הוא סוכן ביטוח משנת 1987 ומומחה לתחומי הביטוח, הפנסיה והפיננסים.
רוצים לשמוע על קרנות
המציעות הזדמנויות
השקעה?
אנא מלאו את הפרטים ונחזור אליכם