הודעה נשלחה בהצלחה

איך לרכוש נדל"ן בפריים לוקיישן במחירי קורונה?

אודי אביטל , יו”ר SMI
02/05/21
איך לרכוש נדל"ן בפריים לוקיישן במחירי קורונה?

מגיפת הקורונה שנכנסה לחיינו בשנת 2020 שינתה לחלוטין את העולם כפי שאנחנו מכירים אותו. עם זאת, אחת התופעות החיוביות שבאו בעקבותיה, היא ההזדמנות הנדירה להשקעות נדל"ן בארצות שונות בעולם, שספק אם תחזור בשנים הקרובות. אחת הארצות הפופולריות והמבוקשות כיום בקרב המשקיעים להשקעות נדל"ן בעולם היא – יוון.

ארץ של שמש, חופים מדהימים, תרבות והיסטוריה ארוכת שנים, יחד עם האווירה הים תיכונית והטברנות האהובות כל כך על התיירים, שיוצרות תחושה אותנטית שכל כך מבוקשת בקרב התיירים. שרוצים לחוות את התרבות המקומית האמיתית של בני המקום, ולא רק אטרקציות שמכוונות לתיירים.

נראה כי התיירות היא צינור החמצן של יוון שעברה תקופה לא קלה בשנים האחרונות. תיירים רבים מכל העולם מגיעים לארץ הזו, שהיא שילוב ייחודי בין אירופה למזרח התיכון. הממשלה ביוון שיודעת עד כמה חשובה התיירות וכניסת משקיעים למדינה, החליטה להעניק מענקים נרחבים למשקיעי הנדל"ן במדינה, בדמות של פטור ממס שבח והפחתת מס רכוש בנוסף לויזת הזהב, שמזכה במעמד של תושבות למשקיעי הנדל"ן הזרים, שרוכשים נכסים במעל ל-250 אלף יורו במדינה.

השקעה באמצעות קרן מציעה שלל יתרונות

דרך השקעה פופולרית שצברה תאוצה בשנים האחרונות להשקעות נדל"ן בחו"ל, היא השקעה באמצעות קרנות נדל"ן, אשר מגיעות עם ניסיון רב, ידע, קשרים עם אנשי מקצוע מקומיים, ידיעת החוקים והרגולציה הנדרשת.

השקעות אלה מתבצעות תוך עבודה עם שותף מקומי ועיגון הזכויות של משקיעי הקרן בנכסים הנרכשים במבנה קבוצתי.

ככל שהגוף שמבצע את ההשקעות הללו הוא מנוסה ומקצועי יותר, יש ביכולתו להפחית את למינימום את הסיכונים.

יחד עם זאת, המשקיעים לא פטורים מחובתם לדעת כל פרט ופרט בעסקה ולהיות עם היד על הדופק באופן שוטף. קרנות הנדל"ן עושות עבורכם את העבודה, ומאפשרות לכם להיות עם ראש שקט לגבי ההשקעה שלכם.

קרן יוון של SMI – רכישת נכסים במחירי קורונה כשהשגרה כבר חוזרת

אחת הקרנות שמשקיעות היום בנדל"ן ביוון, היא קרן יוון של SMI, שבוחנת ומאתרת נכסים בהנחה משמעותית על מחירי השוק בערים מרכזיות ובאזורי פריים לוקיישן שהביקוש לנכסים בהם הוא הגבוה ביותר במדינה, בערים כמו אתונה, סלוניקי, גם באיי פארוס וקמינוס. נדמה שמגיפת הקורונה יצרה הזדמנות חד פעמית שספק אם תחזור, להשקעות נדל"ן במחירים שנמוכים ממחירי השוק במיקומי פריים לוקיישן ביוון.

בשנים האחרונות, מחירי הנדל"ן ביוון נמצאים במגמת עלייה מתמדת בשנת 2019 למשל מחירי הנדל"ן עלו בשיעור של 7.2%, אם כי ב-2020 בעקבות מגיפת הקורונה, נרשמה עלייה מתונה יותר בשיעור של 2.2%. את מגמת ההאטה הזו בשוק הנדל"ן היווני שצפויה להיות זמנית ולחלוף עם תום מגיפת הקורונה, אתם משקיעי הנדל"ן יכולים לנצל כעת, לפני שהמחירים יעלו שוב בחזרה, באמצעות השקעות בנכסים ביוון דרך קרנות השקעות נדל"ן כמו קרן יוון של SMI.

יוון שחוזרת אט אט לשגרה, לאחר מגיפת הקורונה שפגעה בה באופן לא פשוט כמו בכל מדינות העולם, מתכננת להיות בין המדינות הראשונות בעולם שפותחת את שעריהן עבור תיירים, תאריך היעד צפוי להיות בחודש מאי, והממשלה עושה מאמצים אדירים להחזיר את המדינה לשגרה וכבר למעלה מ-2.5 מילון יוונים כבר קיבלו את מנת החיסון הראשונה, מדובר במספרים משמעותיים בהתחשב בכך שאוכלוסייתה מונה כ-11 מיליון איש.

אם כן, כל הסימנים מעידים שיוון צפויה להיות אחד היעדים החמים ביותר עבור משקיעי הנדל"ן בתקופה הקרובה. המוני תייירים ומבקרים שמשתוקקים לצאת לחופשה ולהתאוורר לאחר התקופה הקשה שעברו, צפויים להציף את יוון ואת האיים החלומיים של המדינה, שיש בה את כל מה שתייר מבקש. מי שייהנו מכך יותר מכולם, הם כל אותם משקיעים שרכשו נכסים לפני מספר חודשים כשסגר רדף סגר. קרן SMI לא ידעה לצפות כי המשבר יסתיים כבר ב-2021, אבל קיבלה את ההחלטה לרכוש את הנכסים בהנחה משמעותית על מחיר השוק. ההחלטה הזאת מתבררת, כעת, כשהשגרה כבר חוזרת כמושכלת מאוד. משקיעים שמצטרפים ל-SMI עדיין יכולים ליהנות מנכסים שנרכשו בקרן במחירי קורונה. 

אנחנו ב-SMI מציעים לכם להגיע לפגישה ללא התחייבות כדי לשמוע על הזדמנויות השקעה בנדל"ן ביוון. קרן SMI רכשה נכסים במחירי הזדמנות קורונה עוד בשיא המשבר, כעת הקרן עומדת לסיים את הגיוס ועדיין מאפשרת הצטרפות במחירי הזדמנות.

אודות הכותב
אודי אביטל,
שותף מייסד ויו"ר SMI
אביטל הוא אחד המומחים הגדולים בישראל בתחום ניהול עושר והון ובפרט בהשקעות אלטרנטיביות, בעיקר בנדל”ן בחו”ל. הוא סוכן ביטוח משנת 1987 ומומחה לתחומי הביטוח, הפנסיה והפיננסים.
רוצים לשמוע על קרנות
המציעות הזדמנויות
השקעה?
אנא מלאו את הפרטים ונחזור אליכם